Wtyczka z kablem ASWP

Wtyczka z kablem ASWP

BUDOWA I ZASTOSOWANIE:

Wtyczka z kablem typu ASWP jest podzespołem zestawu sprzęgu typu ZW-1 służącego do połączenia instalacji WN ogrzewania pociągu.

Spełnia rolę łącznika instalacji WN pomiędzy skrzynką rozgałęźną zamontowaną na jednym wagonie (lokomotywie) i gniazdem sprzęgu na sąsiednim sprzęgniętym wagonie. Wtyczka ASWa posiada rękojeść ze stopu aluminium, tuleję izolacyjną i palec przewodzący, do którego wlutowany jest przewód WN. Wnętrze wtyczki wypełnione jest zalewą kablową.

Złącza kablowe wykonywane są w różnych długościach przewodu w zależności od typu wagonu lub lokomotywy. Na złącze stosowany jest przewód WN o przekrojach żyły głównej 1 x 185mm2 lub 1 x 95mm2. Jeden koniec przewodu zakończony jest wtyczką typu ASWa, drugi przystosowany do podłączenia w skrzynce rozgałęźnej. Przewód posiada żyłę uziemiającą o przekroju min. 25mm2, która chroni przed porażeniem prądem w razie pojawienia się napięcia na rękojeści.

Dostępna jest wersja z przewodem 1x185mm2+25mm2 spełniającym wymagania normy EN45545-2 kat. HL2 – oznaczenie dodatkowe „/F”, np. ASWP-3/F.

Typowe wykonania Wtyczki z kablem ASWP:

WYKONANIE

Przekrój żyły głównej

Długość L (mm)

Długość Lc (mm)

ASWP 2

 

 

95 mm2

1865

1785

ASWP 5

1815

1735

ASWP 6

1885

1805

ASWP 7a

2085

2005

ASWP 8a

3780

3700

ASWP 8b

4330

4250

ASWP 1

 

 

 

 

 

185 mm2

1840

1760

ASWP 3

1885

1805

ASWP 4

1910

1830

ASWP 7b

2085

2005

ASWP 9

2015

1935

ASWP 10

2070

1990

ASWP 12

4400

4320

ASWP 13

3900

3820

ASWP 14

1950

1870

ASWP 15

1865

1785

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

DOKUMENTY DOSTARCZANE Z WYROBEM:

Świadectwo odbioru 3.1.

 

do pobrania: